Комментарии на сайте

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:25

Так, шизофренія, але ж це не політика всього народу, а продажної владної верхівки, яка, як можна здогадатися, виконує покладені на неї обов'язки третіх, закордонних сил.

"Це може призвести тільки до одного наслідку -зникнення України як держави" - досі ще не зинкла, правда ж?

"Політика російської держави щодо України зрозуміла, але непорядна!" - політика російської держави, по-перше, є відповіддю на курс України, а по-друге, політика - це прагматика, а у області геополітики, Росії дуже не вигідно "втратити" Україну. Так само і США, дуже не вигідно не мати України у власній геополітичній орбіті.

Анна Мелута комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:22

""До речі, в усіх країнах, де багатомовність закріплена законодавчо, офіційні мови В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ не належать до однієї мовної групи, тобто не є спорідненми - це своєрідний запобіжний засіб від обов'язкового зникнення однієї з них (так було не раз)" - интерестно, а к каким последствиям этом ожет привести?"
Це може призвести тільки до одного наслідку -зникнення України як держави. ШУКАЙ, КОМУ ВИГІДНО! Це Ви мисліть ширше - у рамках геополітики.
До речі, я не маю ніяких комплексів щодо Росії. Російська мова - прекрасна!Російська культура - прекрасна! Політика російської держави щодо України зрозуміла, але непорядна!
P.S. Правда українська політика щодо Росії сьогодні - це взагалі якась шизофренія!

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:19

Справа не в тому, щоби викачувати гроші, а втому, якими методами це робиться.

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:14

А викачувати гроші могли б лише українці, але у нашого народу нема, ні витримки, ні сили волі, щоб підняти великий бізнес!!! от ми і розкидуємось великими підприємствами наліво і направо!!!

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:11

Так ти згодна з тими методами, з якими транснаціональні гіганти викачують гроші з України? Якщо б ще й громадяни України таке робили б (а роблять, деякі), то тут вже давно було б щось на кшалт Болівії чи Гватемали.

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 02:10

Так чому українці цього не роблять??? Якось не логічно виходить!!! ті можуть заробити мільйони в Україні, а українці неможуть, чи нехочуть???

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:53

"чому приїздять люди з інших країн і відкривають бізнес в Україні???" - та тому, що в Україні дешева робоча сила, можна наплювати на екологію, можна за два бакси купити усіх чиновників та тому, що українська гривня вже остаточно девальвована відносно світових валют, а тому в бізнес в Україні можна вкласти копійки, а викачати міліарди, з мінімальними для себе втратами.

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:50

Рожеві окуляри мені розбили у дитинстві, коли я гралась в пісочниці!!! задумайтесь, чому приїздять люди з інших країн і відкривають бізнес в Україні??? в мене купа таких знайомих!!! Що українці так не можуть??? Хто хоче заробити грошей, зроить це де завгодно!!!

Сергей Лихачев комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:49

Аня о каком патриотизме ты говориш???Кто патриоты? Где? Ты хоч сказать что настоящий патриот на украинском языке обязательно должен разговаривать? А ты знаеш сколько твоих патриотов вкалывает на всяких стройках по всей Европе, России? А ты хоть немножко представляеш себе почему именно с Украины девчёнки из юбок выпрыгивают что-бы вырваться за границу на заработки все прекрасно поняли на какие) Уважаемые снимите розовые очки! Люди с Украины бегут, какой тут патриотизм!
Мне давным давно уже стыдно смотреть новости! Нечем гордиться говоря что ты украинец. А язык это ерунда.
Вот росиянам есть чем гордиться например президентом и тем же Путиным, и политикой и экономикой.
А нам только футболом!
А язык у нас и правда быдлятьский. Не технического не медицинского нет, так на лавочке под семечки помукать.
Наверное я не патриот.

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:46

Я чудово володію українською мовою, особливо письмовою. Тому все таки я маю якісь здібності до вивчення різних мов. В будь-якому випаду - слов'янських. Мені також не важко читати білоруською мовою. Я зовсім не про те.
Так, мені 20 років, але при чому тут це? Я б спитав, скільки тобі років, але це ж буде наче б то нечемним.

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:37

Yevgeniy -= ALBATROS =- Pogorelov тобі 20 років, ти вже повинен хочаб щось зрозуміти в своєму житті!!! а ти тільки те і знаєш, що "Галиция" та "социал-национализм".Годі, придумай нову відмазку, наприклад, в мене нема здібностей до вивчення різних мов, чи ще щось!!!

Yevgeniy Pogorelov комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:36

"До речі, в усіх країнах, де багатомовність закріплена законодавчо, офіційні мови В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ не належать до однієї мовної групи, тобто не є спорідненми - це своєрідний запобіжний засіб від обов'язкового зникнення однієї з них (так було не раз)" - интерестно, а к каким последствиям этом ожет привести? Если националисты твердят, что украинский язык для них самый лучший, то как же он исчезнет. И, если на украинском языке так много людей хотят говорить, то почему бояться за конкуренцию со стороны русского. Или те, кто говорил на украинском, вдруг перейдут на русский, если его введут вторым государственным?

"За даними останнього перепису, в Україні 77,8% тих, хто назвав себе українцем. То які питання? Про яку двомовність може йтися?" - украинцами, правда, но Вы посчитайте, сколько из этих 77,8% украинцев - русскоязычные. Около 46 %.

"А що стосується того, як кому зручніше спілкуватися, то це недержавницька позиція! Треба себе переробляти! Важко? А хто казав, що буде легко?" - "треба" кому? Вот Вы себя как "переробляли" ?
Да не трудно на самом деле, а просто нет смысла. Если Вас хотят "перевоспитать", и Вы признаете, что Вам необходимо измениться, то значит Вы считаете себя в чем то ущербными по отношению к украиноязычным, в то время как Вы НИЧЕМ НЕ ХУЖЕ. Просто одни родились в украиноязычной среде, а Вы - в русскоязычной. А теперь кто то в угоду кому то должен изменяться, в то время как он ничем не хуже, не второсортнее, если, конечно, не брать в расчет узкоограниченную программу украинского социал-национализма, родина которого - Галиция.

"Тоді у наших дітей буде Батьківщина, а не тєріторія праживанія!" - ну Вы ведь взрослый же человек, бросайте это детство. Честно, оскомину уже набило. Не повторяйте чужих клише. Эти даже транслитом вы оскорбляете достоинство русскоязычных, высказывая к их языку презрение и неуважение. Хотите, я буду писать украинские посты русскими литерами?

"P.S. І ще порада. Не вірте усьому, що вам кажуть. Передусім, ШУКАЙТЕ, КОМУ ВИГІДНО!" - а у Вас враг один - Россия, да? Или проросийские политики? А другой стороны Вы (не только Вы) не замечаете?
Вспомните ка, после каких это не столь давних событий обострились все эти вопросы (укринский vs русский, ОУН-УПА, НАТО vs ОДКБ (РФ) ). И Вы исчите, кому это все выгодно. Мыслите шире, в рамках геополитики.

"P.P.S. Для довідки: Людмила Путіна нещодавно заявила, що "границы российского государства проходят по границам употребления русского языка". А в якому государствє живете ви?" - а о том, что говорил Збигнев Бзежинский, к примеру, или Отто фон Бисмарк Вы не читали, не слышали?

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:33

Я повністю руками і ногами згодна з тобою Анна Комирная (Барна)!!!!в нашому полку поповнення!!!)

Анна Мелута комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:32

Мовні питання пересічним людям (тобто нефахівцям з філології, історії, державотворення) чомусь здаються дуже несерйозними. Ті, хто сьогодні виступає за так би мовити демократію, совбоду вибору мови спілкування, підтримання двомовного статусу на офіційному рівні, безперечно, не є ворогами України. Але вони й не здогадуються, до яких наслідків це обовязково призведе.
Здавалось би й нічого такого: дві мови рівноправно (нібито рівноправно) функціонують на одній території - дємократія. Проросійські політики скажуть, що так у всьому світі: Швейцарія (цілих 4 мови), Канада, Бельгія - і як добре живуть. Та ніхто не згадає, що Канада кілька років тому знаходилася на межі роз'єднання (проводився навіть референдум з цього питання).
До речі, в усіх країнах, де багатомовність закріплена законодавчо, офіційні мови В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ не належать до однієї мовної групи, тобто не є спорідненми - це своєрідний запобіжний засіб від обов'язкового зникнення однієї з них (так було не раз). Для довідки: українська і російська належать до слов'янської групи, східнослов'янської підгрупи мов.
Десь вище читала твердження про те, що в Україні 8 млн. росіян і ще вдвічі більше тих, хто говорить російською, а для того, щоб зробити російську державною, за нормативами вистачило б і половини (приблизно щось таке). У світі так: якщо в державі 70% населення однієї національності, вона вважається моноетнічною. За даними останнього перепису, в Україні 77,8% тих, хто назвав себе українцем. То які питання? Про яку двомовність може йтися?
А що стосується того, як кому зручніше спілкуватися, то це недержавницька позиція! Треба себе переробляти! Важко? А хто казав, що буде легко? Кажуть, що "патріотизм закінчується там, де починається податкова декларація". Так само і тут: якщо ти патріот, говори українською, навіть якщо важко! Тоді у наших дітей буде Батьківщина, а не тєріторія праживанія!

P.S. І ще порада. Не вірте усьому, що вам кажуть. Передусім, ШУКАЙТЕ, КОМУ ВИГІДНО!

P.P.S. Для довідки: Людмила Путіна нещодавно заявила, що "границы российского государства проходят по границам употребления русского языка". А в якому государствє живете ви?

P.P.P.S. Даруйте за багатослівність! Дякую усім, хто дочитав до кінця!

Алёна Нечепуренко комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:29

Пояснюю крейда від латинського crta (terra)просіяна земля!!! а щодо слова книга - це праслов'янське слово від давньотюрського і злиття інших давніх мов!!!!!!!! Я згодна у нас багато запозичених слів, так,як і вінших мовах!!!!! Так, що інших мов теж не існує??? Парадоксально якось!!!

Василий Борисов комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:22

а почему не наоборот ?

Томчка Кацман комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:21

а я где сатрела что украинского языка нет,ну вот например - крейда - немецкий,книга - русскый только кныга!

Анастасия Колотилина комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:21

вообще то мы не виноваты, что давно давно был ссср, и все мы разговоривали на русском языке!!!!!!!!!!!!! и от предков мы разговориваем на русском языке, но учились в школе на укр. мове, ну это хорошо что хоть два языка знаешь!
зачем ссориться?
господи!
у каждого свое мнение, кто пусть хочет разговоривает, даже хоть на анг.языке...
и все!!!!!

Максим Белоногов комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:19

фу украинский такой тупой язык(хоть и живу я в украине)больше предпочетаю русский!!!

Бестия Рыжая комментируетУкраїньска мова або Русский язык ? 30 декабря 2014 в 01:18

Русский, украинский. Может луче на албанскам?))))))))))))))
Яндекс.Метрика